مشخصات قفس پرورش پولت

ابعاد قفس

طول : ۱۲۰ سانتی متر

عرض: ۵/۶۲ سانتی متر

ارتفاع: ۵۸ سانتی متر

پایه قفس ها از جنس ورق گالوانیزه ۵/۱ میلیمتر که در فاصله ۱۲۰ سانتیمتری بازای هر قفس نصب می گردد.

جهت ایجاد استحکام زیاد برای هر قسمت قفس یک عدد پایه در نظر گرفته شده است. اتصال طولی پایه های قفس از ورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلی می باشد که باعث افزایش استحکام پایه ها و نهایتا قفس می شود.

هدایت کننده نوار کودکش

با میزان کردن حرکت نوار کودکش از ریزش کودهای اضافه به داخل دانخوری جلوگیری می کند. این هدایت کننده از ورق گالوانیزه ۱ میلیمتری ساخته شده است.

دیواره های جدا کننده قفس

این دیواره ها از ورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمتر ساخته شده اند که بر روی این دیواره ها محل عبور لوله آب دهی به همراه نیپل نعبیه شده که امکان تنظیم ارتفاع لوله های آب بر اساس سن پولت در ساخت آن در نظر گرفته شده است.

توری کف قفس ها:

کف قفس ها از توری های بافته شده از مفتول های سیاه به ضخامت ½ میلیمتری که پس از نقطه جوش کالوانیزه شده اند ساخته شده است. تورهای کف قفس به وسیله ۳ عدد مفتول به ضخامت ۵ میلیمتر مهار شده اند. دیواره های جداکننده طولی قفس از ورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمتر ساخته شده است. بروی این دیواره ها محل مورد نیاز جهت عبور لوله های آبخوری طوری طراحی و تعبیه شده است تا امکان آبدهی پولت در تمام طول سن آن تامین گردد. این دیواره های جدا کننده بر روی پایه های قفس فیکس می شوند.